onsdag 30 maj 2012

VårRuset 2012

Idag var det daga för 5km's springtur i en stor klunga med alldeles för många tjejer på samma yta: also known as VÅRRUSET!

Maja var först i mål på cirka 28 minuter följt av Rebecca, Frida, Cissi, Carro, mig, Marie och Lin.
Jag och Marie sprang på cirka 33 minuter, kunde varit bättre tid om det inte var så mycket folk men jag är ändå nöjd.

Efter springet fick vi en picknick-påse med lite lax, mackor och framförallt choklad!

Fick skjuts hem av Jocke, skönt var det för jag var riktigt trött efter att ha fått i mig lite mat.
Väl hemma hade hjärtat fixat iordning jordgubbar med lite socker, mums!

Efter tre dagars dålig sömn, med aw's och champagne ska jag snart krypa till sängs, underbart att inte ha några planer imorgon kväll.

Natti bloggen.

// B1





















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar