måndag 18 juni 2012

Bikini 2012

Jag och Marie har i år beställt bikinis från Victoria's Secret.
Vi gjorde det för två år sen för första gången och blev toknöjda, så det blev en favorit i repris.

Efter X antal flyttar har jag råkat förlägga underdelen till den förra bikinin som beställdes, jag vägrar nu slänga överdelen av rädsla för att underdelen dyker upp, och att jag då står med bara den.





Årets bikinival föll på dessa två (Maries till vänster och min till höger)
Tyvärr kommer ju inte kroppen med bikinin men vi ska kunna sporta dessa duktigt på beachen i sommar.
Vi är båda extrema badkrukor men att ligga i en skön solstol eller i sanden går lika bra med dessa.
Längtar tills de kommer, då känns det iaf som om sommaren inte är alltför långt bort.

// B1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar