fredag 15 juni 2012

I min handväska

"Riktiga" bloggare brukar ju lägga upp en sjysst stagead bild på lite häftiga saker de har i sin väska, typ dyr handkräm, nåt coolt magasin, flygbiljetter och ett par lyxiga solglasögon.

Jag passade på att rensa min 3 år gamla väska under en lugn stund på jobbet och insåg att min verklighet var inte riktigt lika glamorös och min väska ser minst sagt lite "ur-pyst" ut helt tom..



Väskan innehöll:

Solglasögon från (??)
3 par omatchande strumpor
Julklappen från mormor jag fortfarande inte löst in på banken
AUX-sladd
iPhone-laddare
iPhone-headset
2 olika bodubutter, mango och satsumas
1 tampong
10 olika nycklar, vara 2 jag använder, resten är oklara
3 påsklämmor från IKEA
1 PAR örhängen och 3 enstaka
1 armband
2 halsband
Järntabletter
Mobilfodral med alla mina bankkort
Pass
Gamla biljetter, tex Fotbollsgalan i November 2011
Läppglans (bara 1 vill jag notera)
2 kaffe-stämpelkort (varav ett har gått ut 31/12)
3 smutsiga Ahlgrensbilar
2 luddiga tuggummin
3 rosa blommor att ha i håret
5 Euro och 1 Cent
4 hårsnoddar
1 necessär
96 kronor i småmynt
11 hårnålar
En hög med gamla kvitton

Och självklart också en hel del grus, utspillt smink och salt pulver från gamla godisar.
Kan säga att en rensning var minst sagt på sin plats..

/B2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar