onsdag 20 juni 2012

"Sportig" kväll

Direkt efter jobbet idag åkte vi till Wäsby GK för att slå lite bollar.
Det var alldeles för länge sen sist och nu är jag värdelös igen.



 
 

Vi avslutade världens sämsta golfdag med världens bästa BBQ-Burgare på golfrestaurangen, mums.



Eftersom tjockisångesten är här beslöt jag mig när jag kom hem för att det var dags att springa milen för andra gången, en gång är ju ingen gång, så jag begav mig till Ursviks motionsspår för mjukt underlag.
Jag kan nu starkt avråda alla från 10km's slingan där för tillfället efter allt regn.
Det var mer gegga än mjukt underlag och jag trampade vid ett tillfälle i ett gyttjehål halvvägs upp till knäet, tyvärr var det här redan efter 2 km, suck.





Mina fina springskor, jag tror tyvärr inte de går att rädda riktigt denna gång, det är till och med lera i skorna.





Jag tog mig runt iaf, men tiden var tre minuter sämre än sist. Jag är dock väldigt nöjd med det med tanke på underlaget och att jag var så trött att jag trodde jag skulle svimma eller spy.




Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka somna så morgondagen kommer fort, för imorgon kommer Kristian hem :)
Godnatt!

// B1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar