lördag 16 juni 2012

Skitdag... so far

Idag har jag dragit mig länge i sängen.
Dagen börjar inte toppen precis.
Vi skulle åkt till Öregrund, Jockes landställe men det blidde inte av på grund av vädret.



Huvudvärk:
Om det nu beror på att jag inte drack något vatten på hela dagen igår eller att jag drack tre glas vitt till fotbollen vet jag inte.
Jag har en tendens att bli bakis av ingen alkohol alls och dricker väldigt sällan.
Det har dock blivit en del fotbollsöl den gångna veckan.



Regn:
Det öser verkligen ner ute, och är kallt. Jag sprang till sopnedkastet (som ligger 50m från porten) och såg ut som en blöt hund.



Medges ej:
Jag tog mig ur sängen, klädde motvilligt på mig klockan 13:30 och tog mig till Ica för att köpa disktabletter som varit slut i en vecka, verkligen dags att köra all disk som börjat lukta lite unket.
Köpet på 57 kronor (la till en kexchoklad oxå) medges ej och jag åker hem tomhänt.
Jaha, var tydligen lite ambitiös med hur mycket pengar jag förde över till sparkontot i början av månaden.

Dagen blir förhoppningsvis bättre, ska till Marie o Jocke på Film/Bak-kväll.

// B1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar