fredag 31 augusti 2012

Highest and the lowest

I bilen på väg från Väsby efter att ha lämnat av Marie igår fick jag ensam uppleva höjden av lycka och det lägsta av olycka inom loppet av ett par minuter.
Eftersom vi inte har en fungerande aux-kabel i bilen är jag låst till att lyssna på radio.

Jag sitter febrilt och zappar mellan de olika radiokanalerna för att få höra min favorit Justin Bieber - As long as you love me.


Vid Solna-avfarten spelar dom den äntligen på NRJ.
Åh, wow, högst volym, tyngst basen, sjunger högt, dansar sittandes och är lyckligast i hela världen, ni vet hur det känns!

Sen vände det fort.
Efter denna låt valde de att spela en låt med Pink på NRJ.
Jag zappade över till Lugna Favoriter, ocskå Pink.
Vidare till The Voice, oxå PINK! Va fan, jag hatar Pink mer än någon annan artist!
Jag har tidigare sagt att jag tror att hon förföljer mig ocvh igår fick jag det bekräftat.



// B1




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar