måndag 27 augusti 2012

Slut på helgen

Jaha, skulle man kanske ha bloggat i helgen?
Det har ju inte riktigt blivit av kan vi lugnt säga.

Vi hade en riktig toppenkväll på Amba i fredags, årets insparksfest.
Anna fick jag som tidigare sagt lämna hemma på soffan, men jag var förbi och lånade duschen innan jag rullade vidare mot förfesten hos Cissi där det dracks Jäger (???)
Eftersom Anna inte skulle med hade jag dagen till ära köpt mig en liiiiten flaska vin.

 






Eftersom det var stort 80årskalas i Öregrund dagen efter var det tidig revelj och jag trodde jag skulle avlida på morgonen, men tack gode gud försvann det efter en Bamyl och jag gjorde mig raskt klar på 25 minuter.
Från vrak till pingla, redo för ett dygns släktkalas!
Kan väl tillägga att jag var tvungen att bättra på rouge och concealer runt ögonen ett par gånger under dagen..

//B2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar