fredag 24 augusti 2012

Sjukling

Har varit hemma sjuk nu i två dagar.
Jag har ju varit lite hängig och förkyld till och från i två veckor och bara väntat på att det skulle slå till ordentligt.
Tror det varit en kombination av stress, alkohol och lite sömn senaste veckan som gjorde att febern nu kom.
Så jäkla dålig timing med insparksfest för jobbet ikväll.
Men jag längtar efter att bli frisk och kunna träna, lite lugnt till en början iaf.

Det här har varit min utsikt mesta tiden



Jag har även tittat på Våra bästa år, vad har hänt med Johns hår?



Höjdpunkten var när Marie kom förbi för att göra sig iordning innan fest medan jag låg på soffan.



Nu har jag gnällt av mig och ska fortsätta tycka synd om mig själv framför dålig tv, och ta en till Bamyl, blä!

//B1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar