fredag 13 juli 2012

Förberedelser inför Kroatien

I detta nu är det en klassisk klädhög på sängen och en på köksbordet där det planeras sol, bad, god mat och fantastiskt sällskap.

Jag kan inte riktigt förstå att vi åker till Kroatien i morgon eftermiddag, tiden har gått så fort.
Det var inte förrän i bilen på väg hem från Öregrund när vi passerade Arlanda som jag började få magknip och känna att det nog var dags snart.
Tänk om man kunde vara en sån människa som inte har problem med att flyga, eller som min kusin, som faktiskt vill vara pilot, vad helt igenom härligt det skulle vara med semester då.
Nu har jag en klump som delar utrymmet med semestereuforin där inuti magen.

Joakims hår har fått sig en "snabb" frisyr nu också.
Det började med att jag okejade att korta ner hans hår för något år sen, nu kommer han t.o.m. med bilder på hur han vill ha det, något jag inte behärskar.
Men man får nog säga att vi båda blev nöjda ändå, och det kommer bilder sen, jag lovar.
Nu sitter jag på Joakims Mac och jag vågar inte koppla in min telefon här eftersom den varnar för att allt då ska tas bort, iTunes asså..

Nej, nu ska jag måla naglarna härligt rosa i någon av de 19 nyanserna jag har här hemma!


//B2


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar