onsdag 4 juli 2012

Semester i slutet av tunneln

Att ha en semester närstående är verkligen motivation som heter duga.
Man (eller iaf jag) blir otroligt sugen på att rensa undan allt, och då menar jag verkligen allt, innan jag försvinner iväg. Tänk att komma tillbaka i augusti utan att veta att man har saker man måste sätta igång med utan man kan ta en kaffe till =)

Men nu slår jag ihop jobb-datorn, trots att den är väldigt bra till bloggandet, och tar kväll.
Solen har gjort sitt och jag känner mig helt färdig!
Har en tvättid kl 21 för det som jag inte hann klart med i går men jag tror jag gör som jag skrev i går, låtsas som om jag glömt bort den och hänger i soffan bredvid min karl med en latte.

Dagens middag blir krämig risoni med rostade tomater och varmrökt lax, ska bli en fröjd!


/B2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar