måndag 24 september 2012

Plötsligt händer det... igen



Igår morse tvingade jag mig själv ut på en springtur, det är ju verkligen dags att komma igång och röra på sig för att inte vara så trött hela tiden.

Jag har laddat ner en ny spring-app som heter Endomondo Pro (38:-)
Det som är så bra med den är att man kan tävla mot andra (Robban :P) och sätta upp mål och tävla mot sig själv.
Det finns även intervaller färdiga för intervallträning.
När appen summerar de kilometer du har sprungit får man en liten kanin på den snabbaste och en sköldpadda på den långsammaste, en liten rolig detalj bara.
Jag gillar den jättemycket.
Det enda negativa jag kan säga är att rösten som coachar dig under springturen låter lite för väl data-aktig om man jämför med t.ex RunKeeper.

// B1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar