onsdag 10 oktober 2012

I´m back!

Jaha, man hade visst en blogg också.
Hur dålig uppdatering har det inte varit här från min sida, vad har hänt den sista tiden?

Glömde jag säga att Anna tappade ut allt bröd vi köpt på Ica för några dagar sen? Påsen sprack i limningen och brödet hamnade på marken. Vi som hade valt ut de bästa frallorna...


 Jag har äntligen förstått varför vågen envist tickar uppåt, 1,5 l vispgrädde som använts i mat sista tiden..


Lagat lyxfrukost med vaniljyoughurt, hallonkompott och hemgjort goji-müsli.

Hittat den nuvarande ledaren i "personalised-licensplate"-tävlingen, en medelålders, lätt överviktig karl med 2HOT4U.


 Försökt få en bra bild på Anna i det underbara solnedgångsljuset på Vappan, utan att lyckas kan jag tillägga.

 

Handlat 2 par (!!) byxor, första byx-köpet på 1 1/2 år så eloge till Monki.


Haft en mysig, seg, totalt opretensiös öl och godiskväll med Frieds i Solna där vi bashade Björn "jag gillar tjejer" i Project Runway och inte alls sytt klart våra maskeradoutfits som vi borde gjort.



//B2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar