måndag 22 oktober 2012

Vuxenpoäng

Inför vår maskerad hade jag hundra (nåväl 5 iaf) idéer om vad jag ville gå klädd som.
Jag var först inne på att vara ett betyg och handlade kläder som var "pappersfärgade" på Gina och skulle klottra massa kurser och betyg på dessa men ändrade mig sen till den bekanta fotbollsplanen.

Hur gör man då med gräsligt fula tights och T-shirt som man köpt och aldrig kommer få användning för?

I vanliga fall skulle jag bara ha lagt dom på en hylla i garderoben men nu var jag så pass duktig att jag gick tillbaka och bytte in dess. För ynka 200:- ytterligare fick jag då ett par jeans och en ny tröja. Jag har denna gröna sen tidigare som blivit en favvo och nu tog jag en härligt knallrosa.

Vuxna, axel-klappar till mig!



 //B2


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar